vandaag geweest, geen plek, blijkt dat vanaf 13 mei tot eind mei? de camping alleen voor zigeuners is en niet zoals aangegeven 24en25 mei. teleurstellend. Alles in het plaatsje is ook niet begaanbaar voor auto's of campers.🙈🙈🙈

B-Bakker

Mooie grote staanplaats, alles aanwezig. Sanitair proper, alleen jammer dat er geen wc brillen aanwezig zijn. Centrale ligging voor fietstochten door het natuurgebied. Gezellig stadje.

pips44

grote camping, wat we niet zo ervaren hebben, omdat we een fijne plek hadden (plaats 144). Het is maar 100m lopen naar het strand. Nette douches, aparte WC’s en een was- en afwasgedeelte. Wij betaalden voor 2 nachten/ 2 personen €66,44 inclusief stroom

Camping de La Brise